Ahad, Oktober 03, 2010

memandu...hahaha..

1st pengalaman memandu hahaha..
bawa macam orang mabuk...keta ke kiri ke kanan..kikikih..
siap kena marah lagi dengan cikgu memandu.. buat tak tahu ja la..hihi
huhu... tapi hari jumaat ini sudah test jpj...huhu.. takutnya ... dup dap dup...jantungku..

Bukit masalah: selalu mati enjin.
parking masalah: lupa step..
3 penjuru masalah: mati enjin dan keta bergerak..

Jalanraya.. takut, kelam kabut, gear pun tak masuk... keta macam ular..

erm.. apa saya mau buat ni...

Kalau gagal.. duit lagi melayang.....

erm... macam mana la ni..?

berdoa.. saja la...
apa terjadi jadilah..

Cikgu memandu 2 cakap...
sebenarnya saya boleh buat tapi kelam kabut...
dan masalah utama diri saya ialah TAK PERCAYA PADA DIRI..TAK YAKIN....

erm.. betul lah apa yang dicakap 2...

jadi tuk bina kekuatan saya mesti lawan ketakutan 2 ..
paling penting PERCAYA PADA DIRI ..

erm... saya kan cuba yang terbaik...
inilah masanya saya memberanikan diri menyahut cabaran Hari Jumaat ini walau apa pun terjadi
saya akan berusaha sebaik mungkin...



2 ulasan:

mama zara berkata...

uit..gud luck bha...
nt da bjaya..ko bawa ak ronda2 ok..huhuhu

Kika berkata...

bha thnks Farah..hihi
memberanikan diri sja ni..