Isnin, Ogos 30, 2010

dress ku kena kebas..

saya sedih,sakit hati...marah sangat dengan orang yang panjang tangan pergi kebas dress yang saya sidai dekat luar.... huhu

kisahnya begini..dress tu saya beli minggu lepas so saya teringin nak pakai esok.. jadi saya pun basuh lah....lagipun hari cerah, panas dan terik..sesuai sekali cepat saja dress tu kering..

1. saya hanger dress tu letak penyepit lagi..supaya tak jatuh kat bawah.

2. hari brubah mendung macam hari nak hujan time tu jam2.30pm..

3. keluar nak ambil dress itu.. tapi saya terkejut bila tengok tinggal penyepit..sudahlah dialihkan penyepit tu.. mana dress berserta hanger saya tu???...

4. saya siasat dlu.. cari dress tu dulu kat bawah tapi 1 apapun saya tak jumpa.

5.perasaan kurang enak ni macam kes curi sudah ni..iyalah.. kalau jatuh mesti penyepit tu pun jatuh kat bawah..and of cozlah.. dress dan hanger tu jatuh sekali kat bawah..

6. try tanya akak cleaner tu.. kalau2 dia ada nampak.. tapi jawabanya.. tiada!


7. rasa nak nangis iayalahkan dress baru lum sempat saya pakai.bah.

8. dress tu baru saya beli.. kalau saya dah pakai 3,4x takpalah.

9... bayangkan saya jemur dress tu jam12.30pm... saya kuar nak ambil jam2.30pm.. cepat juga orang tu mencuri..huhu sedihnya hatiku ini..kenapa dia tak fikir ar..kenapa dia suka sangat nak mencuri.. mungkinlah saya tak nampak dia ambil tapi yang diatas sana nampak apa dia buat....

10.. hati saya masih sakit.. betulah malang tak berbau kan..

Tuhan saja dapat balas perbuatan dia tu...........

pasrah sajalah ...





Tiada ulasan: