Ahad, Ogos 01, 2010

edit blog

edit blog...
mulanya saya sangka edit blog ni susah.. tapi bila saya explore rupanya ia menyeronokkan...
macam2 kita boleh masukan kat dalam... dlu blog saya suram saja... cz saya tak tahu mcmna nak kc bunga2 dia... dan saya nak ucapkan terima kasih@ponsikou ya kepada sahabat saya yang bernama Stella Lihan kerna beri tnjuk ajar cmna mau kc hias2 blog ni.......Tq so much......Stel.
now...........saya suka tengok blog saya.. tapi saya nda tahu la kalau mata orang lain yang memandang..hihi yg penting sya ada pelihara ikan dalam blog saya macam2 warna lagi 2 ..hahah..lucu.. my tiny fish's so cute ...love 2 feed them... ..... also I can see a random cute puppy picture in my blog.... I love puppy!!.....^___^..and my pet name...(dog) Comel,Comel Jr,Doggie,Houlin... ( Hamster) Paul,diana.....

Tiada ulasan: