Isnin, Ogos 09, 2010

kecewa

kecewa pada sikap si dia...........
terasa dia bukan seperti dulu lagi...
mengapa dan kenapa............
tiap kali saya keluar tiap kali kecurigaannya pada saya makin bertambah-tambah..
sedangkan saya jujur dengan dia tak pernah terniat untuk menduakan dia atau memandang lelaki lain... tapi kenapa dia masih fikir yang bukan2....
menuduh yang bukan2....masa jalan tiap kali itu panggilan2 darinya tak pernah sunyi..
ternyata dia tidak mempercayai saya.. mengapa... salahkah saya jalan bersama kawan perempuan bukannya saya jalan dengan kawan lelaki..
saya betul2 tertekan .... masa balik ditetapkan............
walau sejuta kali saya yakinkan pada dia, dia tetap mencurigai saya..
apa guna begini........ hati saya sakit dan sedih....
dan saya betul2 tertekan... dan rasa terkongkong....







Tiada ulasan: