Sabtu, Ogos 07, 2010

perasaan...ini

kadang2 saya HAPPY..
kadang2 saya MARAH!!!.
kadang2 saya BENCI!...
kadang2 saya MENYAMPAH........
kadang2 saya mahu pergi tempat lain yang orang tak kenal saya..
kadang2 saya mahu KETAWA terbahak-bahak..
kadang2 saya mahu main polis sentep....
kadang2 saya MENANGIS
kadang2 saya saya tak SUKA ...
kadang2 saya SUKA...
kadang2 saya pandai SOT..


macam2 lah.... biarlah ..peduli asal saya bahagia...........
ko mau cakap apa..burukkan saya.. puas hati lah ko dapat memburuk2kan saya.
ya ko perempuan sempurna..nda pernah buat apa2 salah..
ya saya insan pendosa... yg ko jijik saya knpa..??
bagi ko itu salah ini salah..itu ko tak suka ini tak suka..
ko ka yang tanggung dosa saya... ? saya tak perlukan semua itu.. saya tahu apa yang saya buat selama ini........................
setiap orang punya peluang tuk memperbetulkan diri...
peluang itulah yg saya gunakan tuk saya menebus setiap kesalahan yang saya lakukan..
kadang kita tak sedar dan akhirnya menyeksa diri sendiri saja..
saya mohon keampunan Tuhan...ats segala apa yang telah saya lakukan.. saya tak mahu terus dibayangi masa silam yang betul2 membuatkan saya bersedih.............
tp jangan memandang hina dan jijik pada diri saya... saya berhak tuk hidup bahagia... seperti orang lain dengan cuba melupakan semuanya..
jangan cuba menyalahkan orang.. jangan cuba memburukan diri orang lain..
sebab ko tak tahu apa nasib ko di masa depan...... dan setiap orang itu punya sebab melakukan sesuatu kesalahan.......

Tiada ulasan: